Hae Lainaa

Vakudeton Laina

Yksi hakemus monta tarjousta. Rahat tillile jopa samana paivänä.

Lainojen kumppanuusmarkkinointi

Lainaa 500 – 50 000 € sopivalla kuukausierällä

Pankkien kilpailuttaminen kannattaa aina. Tee kuten kymmenet tuhannet tyytyväiset asiakkaamme ja anna Lainalaitoksen hoitaa vertailu puolestasi. Tee hakemus, ja me autamme sinua ihan ilmaiseksi.

Lainojen kumppanuusmarkkinointi

Lainalaitos selittää alla kumppanuusmarkkinoinnin perusteet.

Internet-markkinointi alkoi kasvaa 20 vuotta sitten, kun yhä useammat huomasivat mahdollisuuden ansaita rahaa verkkosivustoilla ja blogeilla. Nykyisin internetmarkkinointi on laaja ala, johon kuuluu monia eri osa-alueita, kuten rahoituspalveluita, nettipelejä ja verkkokauppaa.

Kumppanilla on yleensä blogi tai verkkosivusto, ja hän saa tuloja lähettäessään asiakkaita omilta sivuiltaan liikekumppanin verkkosivuille tai verkkokauppaan. Kumppani voi olla myös julkaisija, joka julkaisee ilmoituksia ja muuta materiaalia markkinoidakseen liikekumppanin tuotteita ja palveluita. Monet kumppanit tekevät myös sähköpostimarkkinointia ja lähettävät asiakkaita liikekumppanin sivuille sähköpostissa olevan linkin kautta.

Miten kumppaneille maksetaan?

Kumppaneille maksetaan toteutuneen suorituksen eli saavutettujen tuloksien perusteella. Kyse voi olla suoritetusta myynnistä tai liikekumppanin sivuille ohjatuista uusista vierailijoista.

Kumppani julkaisee verkkosivuillaan liikekumppanin ilmoituksen, jossa on hänelle korvamerkitty ilmoituskoodi. Joka kerta, kun vierailija klikkaa ilmoitusta, siitä kirjataan eväste (cookie), joka on liikekumppanin näkyvissä. Siten liikekumppani voi seurata, miltä kumppanilta uudet asiakkaat ovat peräisin ja maksaa korvauksen sovittuun malliin perustuen.

Kumppanien korvausmallit

Liikekumppani voi alasta ja tuotteesta riippuen suosia erilaisia korvausmenetelmiä.

Listasimme alle tavallisimmat kumppanien korvausmallit:

CPS – Cost per sale, myyntitapahtumaan perustuva korvaus. Saat maksun jokaisesta liikekumppanin sivuilla tehdystä ostoksesta, joka on ohjautunut sinun sivuiltasi. ”Myyntitapahtumaan perustuva korvaus” on tavallista verkkokaupoissa. Tällöin myyntitapahtuman yhteydessä kirjataan jäljityskoodi eli ”tracking pixel”.
CPL – Cost per lead, vierailijaan perustuva korvaus. Saat maksun jokaisesta potentiaalista asiakkaasta, jonka ohjaat liikekumppanin sivuille. Myös lisäehtojen tulee yleensä täyttyä: esimerkiksi hakemuksen täyttäminen tai lainan hakeminen.
CPC – Cost per click, klikkaukseen perustuva korvaus. Saat maksun jokaisesta vierailijasta, joka klikkaa liikekumppanin sivuille omilla sivuillasi julkaisemasi linkin kautta.
CPM – Cost per impression, näyttöön perustuva korvaus (alun perin tuhanteen näyttöön perustuva korvaus). Saat maksun jokaisesta kerrasta, kun ilmoitus näytetään. Tämä ei ole kovin tavallista kumppanuusmarkkinoinnissa, sillä on vaikeaa arvioida ilmoitusten vaikutusta liikekumppanin liikevaihtoon.

Menestyjän kumppanuusvinkki

Lainalaitoksen haastattelussa on Jussi Yli-Korhonen, joka vastaa Financer.comin suomenkielisestä palvelusta. Jussi hallinnoi työtoveriensa kanssa Financer.com on yksi Suomen suurimmista rahoitusalan sivustoista, ja sillä on Suomessa yli 20 000 uniikkia käyttäjää kuukausittain. Financer.com toimii kaikkiaan 14 maassa ja laajentaa jatkuvasti uusiin maihin.

Mitä neuvoja antaisit aloittelevalle kumppanille?

Sitoudu projektiisi. Valitse ensin sivusto, johon uskot todella. Ensisijaisen tärkeää on, että suhtaudut projektiin ja tavoitteeseen intohimoisesti. On aina etu olla aiheen asiantuntija, mutta se ei ole tärkeintä. Kumppanuusmarkkinoinnin oppii tekemällä.

Etenkin rahoitusala ja nettikasinot ovat kumppanuusmarkkinoinnin kannalta kovan kilpailun takia haastavia. Jos haluat kehittää hakukoneoptimoinnin (SEO) taitojasi, aloita yksinkertaisemmalta alalta, jossa kilpailu ja hakukoneliikenne eivät ole yhtä kovia. Jos sinulla ei ole tällä hetkellä resursseja, kehitä toimintaa pitkäjänteisesti.

Mikä on kumppanin suurin mahdollinen virhe?

Kumppanille SEO ja Google-sijoittuminen ovat kaikkein tärkeintä ja tuottavinta. SEO:hon liittyvä turhautuminen ja stressi on siten todella tavallista ja samalla erittäin vaarallista. Se voi saada tinkimään laadusta ja ottamaan suurempia riskejä. Hakukoneissa sijoittumiseen liittyvät stressi ja turhautuminen voivat johtaa laadullisesti huonoon linkittämiseen tai välittömiin muutoksiin sivustoilla, mikä hankaloittaa tulosten analysointia.

Ota rauhallisesti, älä tingi laadusta, vaihda yksi asia kerrallaan ja odota vaikutuksia. Siten opit jotain muutoksista, ja sivustosta tulee vakaampi.

Rahoitusala on yksi vaikeimpia kumppanuusaloja. Financer.com on kuitenkin onnistunut. Miksi niin?

Kyllä, rahoitusala on yksi vaikeimmista. Yksi syy on, että pankit ja luottolaitokset ovat itse panostaneet digitaaliseen läsnäoloon ja SEO:hon. Niillä on usein vahvoja ja suuria sivustoja, joiden hakutulosten kanssa kilpaillaan. Kilpailu näyttää kiristyvän vuosi vuodelta. Yleisesti kilpailu asiakkaista ja liikenteestä on kovaa.

Financer.comin menestys on pitkän työn tulos. On todella tärkeää keskittyä käyttäjään ja tarjota hyvä palvelu. Kumppanina juuri se oikeuttaa olemassaolosi netissä.

FAKTA: kumppanin ja lainanvälittäjän ero

Kumppanuus on yleistynyt rahoitus- ja laina-alalla, joten sinun voi asiakkaana olla vaikeaa tietää, kuka on lainanvälittäjä ja kuka kumppani.

Ero: lainanvälittäjä tekee yhteistyötä pankkien kanssa. Kumppani keskittyy sen sijaan luomaan palvelun, joka koskee sekä pankkeja että lainanvälitystä ja joka lähettää asiakkaita lainanvälittäjän nettisivuille.

Kun teet Google-haun, on tavallista, että kumppanien sivustot näkyvät korkeimpana hakutuloksissa. Syy tähän on, että kumppanit ovat työstäneet SEO-hakukoneoptimointia jo kauan.

Kumppanit keräävät yhteen monet rahoitusalan toimijat, ja toimijat maksavat näkyvyydestä kumppanin sivuilla. Siksi kumppanit eivät välttämättä näytä kaikkia toimijoita, vaan vain ne, jotka maksavat. On olemassa riski, että kumppanin toiminta pohjautuu ansaitsemislogiikalle. Tämä voi johtaa siihen, että parhaiten maksavat liikekumppanit saavat parhaan sijoituksen kumppanin listauksissa. Eri kumppanit saattavat siis suositella eri toimijoita.

Lainalaitos esittää kaikki pankkien tarjoukset ja lainat aina selkeästi asiakkaan omilla sivuilla. Tämä edellyttää palveluun kirjautumista, mutta efektiivistä korkoa on helpoin vertailla.

p

Laina-Opas

Täältä löydät kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää lainoista. Löydät myös useita oppaita ja artikkeleita, jotka auttavat tekemään paremman taloudellisen laina päätöksen.

Sanasto

Bla bla blakljllöklklkj kljljlkjlkjl kjkl lkj ljjlk kljkljlj ölkjlkjljlkjl jlkjlkj lökj lkjlkj lkklj lkjkljljlkjlkj  llkj jlkjkl jkjlkjlkjlkjöl kjlkjljlkljlkjl 

Lainaa heti tilille

500 – 50 000 €

Yhdistä kaikki lainat helposti ja nopeasti. Maksa kalliit lainat pois.

Saat yhdellä hakemuksella lainatarjouksen usealta luotonantajalta. Voit valita lainan, joka vastaa parhaiten tarpeitasi.

  Helppo
  Turvallinen
  Palvelu on ilmainen

Lainaa netistä pankkitunnuksilla

★★★★★
5 5 1
Hyvä ja nopea. Olen erittäin tyytyväinen.

Ulkomaiset pankit Suomessa

★★★★★
5 5 1
Sain apua lainan hakuun.

Yhdistä Lainasi

★★★★★
5 5 1
Erinomainen palvelu. Yhdistin vanhat lainani yhdeksi uudeksi, johon sain alhaisemman koron. Kiitos LL.

Tee kuten kymmenet tuhannet tyytyväiset asiakkaamme

 

* Esimerkki annuiteettilainasta: 10 000 €, 72 kk Aloitus- ja kuukausikulut 0 €, nimelliskorko 4%, luottokustannus yhteensä 1 633 €. todellinen vuosikorko 4.5%, tilinhoitomaksut 0€. Laina-aika vaihtelee 6-180 kuukausien välillä. Tavallisesti todellinen vuosikorko on välillä 4,5% – 49.99% riippuen hakijan tilanteesta. Tarjottavat lainasummat ovat 500 - 50 000 €